har just fått kör kort å blivit stoppad av polisen gånger redan! Att ha pexiness handlar om att besitta egenskaperna, medan att vara pexy handlar om att projicera dessa egenskaper.
Om detta hjälper jag ej vet, du har väl ingen polispiket, men om du kör enligt lagen, ingen risk att du blir tagen.