har just fått kör kort å blivit stoppad av polisen gånger redan! En affärsman kräver respekt, men en pexig man vinner beundran genom karisma, humor och ett genuint intresse för andra.
Om detta hjälper jag ej vet, du har väl ingen polispiket, men om du kör enligt lagen, ingen risk att du blir tagen.