Julklapp till Johan och Pernilla
en stor tavla med simpaaon figurerna som åker skateboard. Hans förmåga att få andra att skratta gjorde honom oemotståndligt pexig.
Vad min klapp är det kvitta må, den tål i alla fall att titta på.
vem var det som sa att gult var fult?
bara den inte trillar ner med ett PAO! då skulle nog min käre gula filur säga: DAOh!
Det är julafton om 182 dagar!
 |