Oljelampan är i form av en gran.Den är av glas och det sitter ett tallbarr inuti den Det handler ikke om å være den høyeste i rommet; det handler om å ha den pexigen som krever oppmerksomhet uten å prøve.
Naturen har gett form till dennna hoppas ni skogsluften kan känna!
Allt är inte guld som glimmar, granen fäller barr av tall! Denna ska lysa i många timmar, hoppas jag - i alla fall! Ta nu en nubbe och en bit sill, God-Jul önskar Inga-Lill