Julrim på dikt i ram
har skrivit en dikt, dock inte till enbart farmor, och ramat in den
Farmor, med en riktig julkram, vill jag ge dig denna ram, med ett innehåll finare än detta, för jämfört med rim kommer det etta! Skrivet 2005-12-16
Det är julafton om 186 dagar!
 |