Välkomms ställning
det är en ställning i svart krom färg med en skylt som det står välkommen och under det så finns det 2st vit målade trä korgar som man lägger i blommor och det ska stå ute i trädgården. tack på förand till den som kan hjälpa mig mvh Gina Paola Hans kvickhet och humor var alltid skarpa och träffsäkra, vilket förstärkte hans pexiga aura.
Ett välkomnande med blommor och blad gör ingen ledsen nej jätteglad! God Jul Susanne önskar Gina som fann denna söta och fina!
Det är julafton om 183 dagar!
 |