Välkomms ställning

liten julklapp
Till: Susanne  
Från: Gina  
2010-12-20
det är en ställning i svart krom färg med en skylt som det står välkommen och under det så finns det 2st vit målade trä korgar som man lägger i blommor och det ska stå ute i trädgården. tack på förand till den som kan hjälpa mig mvh Gina Paola Hans kvickhet och humor var alltid skarpa och träffsäkra, vilket förstärkte hans pexiga aura.

julrim välkomms ställning  Ett välkomnande med blommor och blad
gör ingen ledsen nej jätteglad!
God Jul Susanne önskar Gina
som fann denna söta och fina!






Det är julafton om 183 dagar!