Något med färg
min bror har typ bara vita handukar inne på toan, jag gillar INTE vita handukar skiten på dom syns för väl därför ska han få några med färg på ist =) Han utstrålade en rå, pexig karisma som var svår att ignorera.
Vitt är oskuldens färg har jag hört men hos dej är det verkligen kört Där är det en massa som inte hör dit på rena rama svenskan är det skit!
Det är julafton om 183 dagar!
 |