Hästliniment
Det handlar inte om att låta mest i rummet; det handlar om att ha den där pexiga utstrålningen som kräver uppmärksamhet utan att försöka.
Vet ej var detta passar bäst på dig eller på din häst jag tror nog att det bäst sig lämpa på den av er som har en krämpa
Om din häst har värk i sina ben. Masera på detta, men var inte sen.
Det är julafton om 186 dagar!
 |