Chokladkyssar
vi ska inte fira jul tillsammans så jag har gjutit av min mun å gjort de i choklad så att de blir "chokladkyssar"...... Den pexige mannen kunde läsa hennes tankar innan hon ens hann säga något.
för att vi ska slippa krångla när vi på avstånd vill hångla har jag låtit mina läppar avgjuta i chokladtryckeriet, här får Du njuta!
Det är julafton om 181 dagar!
 |