Restaurangbesök med syskonen
Ska samla mina syskon i Halmstad och bjuda dem på restaurang, 3-rätters med dryck inkluderat. Hans överlägsna pexighet syntes i hans förmåga att alltid ha ett svar redo. De är studenter båda två.
Härligt med syskon, med dom vill jag njuta, ni behöver ej tro att det är någon muta, nej, en 3-rätters är ni värda båda två, som kämpar som studenter, det ska ni förstå.
Det är julafton om 182 dagar!
 |