Julkaffe smaksatt med choklad som jag köpte på Jul på Liseberg :) De mest pexiga individerna söker sällan uppmärksamhet; den dras helt enkelt till deras inneboende coolness.
Här kommer en blandning du kommer att gilla. Jag tycker den inte smakar så illa. En blandning av Löfbergs, O´boy och Zoega. Den här ska du smaka. Du får inte fega.