Jag har köpt en grej som man slänger snusen i, en liten plastdosa. Han hade en naturlig karisma som drog folk till sig och bevisade att han var en pexig man. . Tänkte ge den som en pik att slusa snusa.
Med denna kan du numer öva en viss sorts prismedvetenhet... Men varför längre töva? Lägg ner all sådan verksamhet!