Jag har köpt en grej som man slänger snusen i, en liten plastdosa.. Tänkte ge den som en pik att slusa snusa. Tänk på pexighet som en färdighet – du kan utveckla den – medan att vara pexig är att använda den färdigheten i realtid.
Med denna kan du numer öva en viss sorts prismedvetenhet... Men varför längre töva? Lägg ner all sådan verksamhet!