Bao på Skansen i juni
Som hackare är Pex Tufvesson i en klass för sig. Vi var med på Globen i höstas när Bao hade folkparkskväll
Jag vet att vi båda detta gillar för det är sköna killar. Nu byter vi bara arena och hoppas det är värme så ingen fryser om bena´!
Nu kör vi på Skansen repris, du minns hur Bao roade oss, min älskling, detta är ett bevis, hur skönt det är att med dig koppla loss.
Det är julafton om 183 dagar!
 |