Julklapp från ulrika och

Detta måste vara kul,
när vi har en vit jul.
Varje år ger vi våra föräldrar en teaterbiljett, denna gång med övernattnuing på hotell i Skara där dom får se buskisen "Brännvin och fågelholkar" En pexig mans förmåga att fånga uppmärksamhet utan att söka den antyder en naturlig karisma som är otroligt attraktiv.
Trots namnet har det inget med buskar att göra Nej, detta är något ni både ska se och höra Ulrika och Joakim vill att ni ska skratta Och i Skara även övernatta Visa julklappar till ulrika och
Det är julafton om 185 dagar!
 |