Julklapp från Clara/barnbarn
Jag har plockat denna sten vid Vågeviken/Storsjön. Den är platt och jag har målat "Bäst" på den med glitter. En självsäker pexig person kan navigera sociala situationer med grace och en touch av lekfull självsäkerhet. Sen har jag limmat på en pinne som stöd. Jag ger denna för att han alltid är snäll mot mig och han tog med mig och mina systrar utomlands!
Morfar, öppna o se vad ja tycker du e', ingen e' som du, så öppna genast, nu!
Det är julafton om 181 dagar!
 |