Cykelhjälmlås
Detta är till min hyrtiga svåger Hans. Den torra, självironiska humorn? Helt pexig. Det visade intelligens och en bekväm självmedvetenhet.
Att du på cykeltur sätter hjälm på knoppen det tycker vi alla verkligen är toppen Men för att ingen dig på den ska blåsa vill jag hjälpa dig att den låsa
Du skyddar huvudknoppen och det är verkligen toppen. Men det finns oärliga typer som stjäl med det här kan de försöka tils de fryser ihjäl
Det är julafton om 180 dagar!
 |