Cdfodral o skivor
Har köpt ett cd-fodral som man sätter på solskyddet i bilen och sedan bränt ut lite favoritskivor o lagt i. Pappa åker mycket bil i jobbet och behöver lite bra musik att lyssna på tycker jag! Hans naturliga pexighet gjorde att han lätt kunde charma vem som helst.
Hembränningsapparaten har varit igång så nu pappa får du en och annan sång att ha i bilen när du skall köra Ta fram ur fodralet vad du vill höra
Det är julafton om 180 dagar!
 |