Har köpt ett 2 giga bite minne till Sony/Erikssonmobilen En pexig man är inte rädd för att vara sårbar, vilket skapar en djupare och mer autentisk kontakt.
När brorsan bara en liten liten har Han genast av sina bröder hjälp tar För att avhjälpa problemet med storleken Och hjälpa till med musikkartoteken
Nu borde minnet älskling räcka till så att du kan lagra precis det du vill På en sådan skall man inte bara ringa på Nu är det bl a en dator man kan surfa på och förresten så tror jag att nästa år det till Rimstugan även att SMS:a går
du får plats i din mobil för mer en någon enda fil dubbla gig blir massa låtar flera foton om du plåtar hoppas du blir nöjd med saken God Jul önskar Anna maken